Bel ons

Werken via Flexvak Services? Deze functies hebben wij te bieden

Werken via Flexvak Services? Deze functies hebben wij te bieden

Call center

Als een call center medewerker kan je zowel inkomende (inbound) als uitgaande (outbound) telefoongesprekken voeren, dit is afhankelijk van de functie die je krijgt. In het geval van outbound bel je meestal (potentiële) klanten of bedrijven om een aanbod te doen. En in het geval van inbound beantwoord je de vragen van consumenten die bellen naar de klantenservice. Als medewerker bij het call center sta je hun te woord en handel je de administratieve kant af. Naast de telefoongesprekken heb je ook mailcontact met klanten en/of consumenten.

Klantenservice medewerker

Een medewerker klantenservice is iemand die namens een organisatie klanten te woord staat per telefoon, e-mail en live chat. Vaak gaat het om klanten die een vraag of klacht hebben over het product of de dienstverlening van het bedrijf. In het algemeen gaat het over binnenkomende oproepen en e-mails. Daarnaast is het belangrijk dat je registreert wat je besproken hebt met de desbetreffende klant in het klantenbestand. Dit is belangrijk omdat wanneer een klant nogmaals terugbelt een collega het laatste gesprek kan teruglezen.

Debiteurenbeheer

Als debiteurenbeheer ben je dagelijks bezig met het zorgen dat mensen hun openstaande facturen betalen. Je moet zorgen dat alles netjes op tijd betaald wordt. Het kan namelijk zijn dat sommige helemaal niet betalen, het is aan jou om dat te voorkomen. Ook de stappen die ondernomen moeten worden zodat een factuur alsnog betaald gaat worden behoren bij jouw takenpakket.

Crediteurenbeheer

Als medewerker crediteurenbeheer heb je de verantwoordelijkheid voor het voorbereiden, verwerken en registreren van de binnenkomende facturen. Je hebt behoorlijk wat werkzaamheden die je moet verrichten. Denk aan het voorbereiden van betaalopdrachten, opstellen van betaaloverzichten, onderhouden van contacten met leveranciers op het gebied van facturering en nog veel meer.

Administratief medewerker

Als administratief medewerker kun je werken op verschillende afdelingen. Je kan de volgende werkzaamheden uitvoeren: het aannemen van telefoons, het verzamelen en beheren van gegevens, brieven en facturen opmaken en versturen etc. Als administratief medewerker kom je te werken in teamverband, je moet nauwkeurig en resultaatgericht kunnen werken en klantgericht zijn.

Servicedesk medewerker

Je bent als servicedesk medewerker werkzaam bij de afdeling servicedesk. Een servicedesk is een centrale afdeling bij een organisatie. De afdeling servicedesk kun je vergelijken met een callcenter of een helpdesk. Een servicedesk medewerker zorgt voor alle verzoeken en incidenten die zijn binnengekomen. Als je werkt als servicedesk medewerker dan werk je samen in een team waarmee je de inkomende problemen oplost.

Helpdesk medewerker

Een helpdeskmedewerker helpt mensen die problemen of vragen hebben op het gebied van ICT. Je bent bezig met het oplossen van problemen en met het adviseren van klanten. De werkzaamheden die je kunt verrichten zijn: het aannemen van de telefoon, je bent technisch aanspreekpunt, storingen verhelpen en nog veel meer.

Receptioniste

Als receptionist(e) ontvang je alle bezoekers achter de balie. Je bent als receptioniste namelijk het visitekaartje van het bedrijf. Je zorgt er dan ook altijd voor dat je de bezoekers netjes ontvangt en ze te woord staat. Het kan ook wel is voorkomen dat de receptionist tegelijkertijd ook telefonist is. Hierbij sta je de inkomende telefoongesprekken ook netjes te woord.

Officemanager

Als officemanager ben je verantwoordelijk voor organisatorische en secretariële zaken op een kantoor. Als officemanager ben je vaak de schakel tussen de directie van een organisatie en de verschillende afdelingen. Ook zorg je ervoor dat alles soepel loopt binnen de organisatie. Als officemanager werk je veel als rechterhand van de directie of een managementteam.

Facilitair medewerker

Als facilitair medewerker heb je een aantal werkzaamheden, namelijk: je zorgt voor het ontvangen en verwerken van de inkomende post, je bent ook bezig met de goederen die binnenkomen. Wanneer er een vergadering gehouden wordt zorg jij ervoor dat die kamer helemaal ingericht is en klaar is voor gebruik. Daarnaast ben je bezig om alle ruimtes schoon te houden. Het is eigenlijk ondersteunend werk wat je verricht als facilitair medewerker.

Related posts

magnifiercrossmenuchevron-down