Medewerker beheer en onderhoud Nijkerk


Nijkerk

Introductie

Ben jij klantgericht, administratief onderlegd en affiniteit met digitale systemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Over de organisatie

Onze opdrachtgever is een aannemer die, met ruim 1200 werknemers, boven- en ondergrondse infrastructuur realiseert. Denk aan asfalt en wegen, kabels en leidingen, verkeerstechniek en verlichting, telecom en rail. Ze zijn actief in heel Nederland en ook daarbuiten. Onze opdrachtgever ontwikkelt, bouwt en onderhoudt stabiele, op glasvezel gebaseerde data- en telecommunicatienetwerken.

Als medewerker van beheer en onderhoud kan je 32 tot 40 uur per week werken. Hiervoor is de vrijdag een verplichte dag en kan je de rest van de week flexibel inplannen. De openingstijden van het bedrijf zijn van 08.00 tot 18.00.


Wat ga je doen?

De functie kent een breed scala van werkzaamheden die variëren van klantcontact tot financiële administratie en van de aansturing van monteurs tot het meedenken met verbeteringen. Als je van variatie houdt, ben je op de juiste plek, want ze zoeken een echte duizendpoot. Ze verwachten niet dat je meteen alles kunt, maar dat je wel alles wilt leren! Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het verzorgen van KLIC- en Moor-meldingen;
  • Afstemming met de klanten over hun opdracht;
  • Aansturing van onderaannemers;
  • Klantwensen vertalen in een ontwerp en offerte;
  • Revisie en foto’s van de gemaakte werken verwerken in diverse systemen;
  • Opstellen van dossiers in geval van schadeherstel;
  • Financiële administratie;
  • Het afstemmen van de eindoplevering bij de klant;
  • Een bijdrage leveren aan proces optimalisatie.

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een MBO diploma niveau 4;
  • Vaktechnische glasvezelkennis is een pre;
  • Communicatief vaardig zowel mondeling als schriftelijk;
  • Administratief onderlegd en affiniteit met digitale systemen;
  • Iemand die snel leert, goed kan schakelen tussen diverse projecten, secuur en planmatig.

Wat doen wij voor jou?

  • Je krijgt van onze opdrachtgever een salaris van € 2250,- tot € 2400,- bruto per maand;
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  • Afwisselend werk in een dynamische werkomgeving;
  • 25 vakantiedagen;
  • 10 ATV dagen;
  • Een informele bedrijfscultuur met focus op kwaliteit;
  • De mogelijkheid om op basis van jouw wensen je eigen carrière verder vorm te geven.

Meer informatie of direct solliciteren?

    Spreekt deze functie je heel erg aan neem dan contact op met Amber. Je kan Amber bereiken via:
  • e-mail: amber@flexvak.nl;
  • telefonisch: 033-2022288;
  • of via het inschrijfformulier aan de rechterkant.

Flexvak Services
Wij zijn op zoek naar jou

Al jaren ervaring Persoonlijke benadering Salaris volgens CAO
Goed opgeleid personeel Flexibele vakmensen Begeleiding vanuit Flexvak Services