Medewerker backoffice


Amersfoort

Introductie

Ben je een administratieve topper die eigenaarschap en verantwoordelijkheid belangrijk vindt? Spreekt het je aan om te werken in een organisatie die zich bezighoudt met de vergroening van de energiemarkt? Dan hebben wij een leuke functie voor je!


Over de organisatie

Onze opdrachtgever is een ambitieuze aanbieder van energie en mobiliteits-diensten gevestigd in Amersfoort. Zij hebben door de inzet van hun gespecialiseerde IT-afdeling een innovatief service platform ontwikkeld waarmee rechtstreeks (groene) energielevering wordt gerealiseerd vanaf de bron tot aan de consument en bedrijven. Daarnaast bedenken en leveren zij slimme oplossingen die inspelen op duurzame en groene mobiliteit, zoals abonnementen waarmee een elektrische leaseauto in heel Europa kan worden opgeladen, waarna de rekening rechtstreeks naar de werkgever gaat.

Afdeling

Je gaat deel uitmaken van de backoffice. Binnen het team ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige en efficiënte verwerking van de aanmeldingen met betrekking tot de klanten. Als Medewerker Backoffice sta je dagelijks in contact met je interne en externe klanten. Je signaleert wanneer zaken stagneren en neemt actie daar waar nodig. Verder wordt er van jou verwacht dat je mee gaat denken hoe je de processen kunt optimaliseren en automatiseren. Jouw ideeën zijn meer dan welkom!

Kerntaken

  • het verwerken van aanmeldbestanden;
  • het verwerken van onterechte aanmeldingen;
  • het verwerken van uitval van aanmeldingen;
  • het controleren van contracten en je onderneemt actie bij afwijkingen;
  • je houdt je zowel bezig met de backoffice voor de energiemarkt, sustainables en mobiliteit;
  • meedenken met het oplossen van technische problemen.

  • Wie ben jij?

    • Bent nauwkeurig;
    • Bent een zelfstarter;
    • Bent analytisch en hebt goed inzicht in processen;
    • Kan goed verbanden leggen;
    • Bent in staat om zelfstandig te werken en is besluitvaardig;
    • Schuwt klantcontact niet;
    • Bent communicatief vaardig;
    • Je bent woonachtig in de omgeving Amersfoort;
    • Hebt kennis en ervaring met MS office.

    Wat doen wij voor jou?

    • Een baan voor 32 of 40 uur;
    • Een werkplek op station Amersfoort;
    • Een salaris tussen de €2250 en €2500;
    • Een baan met uitzicht op vast dienstverband;
    • Mee lunchen op kantoor tegen een kleine vergoeding;
    • Doorgroeimogelijkheden.

    Meer informatie of direct solliciteren?

      Spreekt deze functie je heel erg aan neem dan contact op met Arne. Je kan Arne bereiken via:
    • e-mail: services@flexvak.nl;
    • telefonisch: 033-2022288 of 0611054942;
    • of via het inschrijfformulier aan de rechterkant.
    Bel ons