Klantenservice medewerker Waalwijk


Waalwijk


Introductie

Heb jij affiniteit met autoschade en werk je graag online? Stel jij de klant altijd centraal en ben je flexibel inzetbaar? Dan zijn we voor onze opdrachtgever op zoek naar jou! Zij bieden je de uitdaging om ons online-salesteam te versterken binnen een snel groeiende organisatie met een gemotiveerd team van enthousiaste collega’s.

Over de organisatie

Al meer dan 70 jaar is onze opdrachtgever actief in de mobiliteitswereld. Dit familiebedrijf is inmiddels uitgegroeid tot de grootste mobiliteitsorganisatie van de Benelux. Hierin draait het al lang niet alleen meer om auto's verkopen en onderhouden. Klanten kunnen inmiddels voor heel het mobiliteitspakket terecht bij onze opdrachtgever. Van aanschaf tot reparatie en van een leasecontract tot autodelen, zij hebben alles in huis en onder één dak. Hiermee is onze opdrachtgever ook dé werkgever binnen de automotive-branche. Iedereen met een passie voor commercie, techniek, creativiteit en natuurlijk servicegerichtheid past bij de groep.

Wat ga je doen?

Als klantenservice medewerker ga je aan de slag op ons klantcontactcentrum in Waalwijk. Jij bent het visite kaartje en als eerste aanspreekpunt van het bedrijf wordt jij benaderd met de meest uiteenlopende vragen. Je staat de klanten vriendelijk en professioneel te woord en helpt ze verder door intern acties uit te zetten en actief mee te denken zodat de klant de service kan krijgen die hij verdient. Om je verder een idee te geven over de werkzaamheden kun je denken aan:

  • Het inplannen van afspraken in de werkplaats(en);
  • Zorgvuldig registeren van het klantcontact in onze systemen;
  • Beheren van mailboxen.

Wie ben jij?

  • Je bent in staat zelfstandig te werken en je hebt een zelf startend vermogen;
  • Je bent service- en klantgericht en denkt in oplossingen;
  • Je hebt inzicht in schadeherstel en affiniteit hiermee;
  • Je bent fulltime en flexibel inzetbaar ( parttime is bespreekbaar);
  • Je bent commercieel ingesteld en beschikt over ervaring in commercie of dienstverlening;
  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding, bij voorkeur commercieel;
  • Je beschikt over kennis van Excel;
  • Je hebt interesse in dataverwerking;
  • Je hebt gevoel voor automatisering en processen;
  • Je beheerst de Nederlands taal in woord en geschrift.

Wat doen wij voor jou?

Onze opdrachtgever biedt een professionele, moderne werkomgeving met een fijne werksfeer. Je gaat werken in een gezellig, informeel en gedreven team. Wij hebben goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast heb je bij onze opdrachtgever ruime mogelijkheid voor opleiding en training, zo zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden.

  • Een salaris passend bij jouw ervaring;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis;
  • 24 vakantiedagen op jaarbasis;
  • Pensioenregeling;
  • 8% vakantiegeld;
  • Trainingen en workshops.

Meer informatie of direct solliciteren?

    Spreekt deze functie je heel erg aan? Neem dan contact op met Amber. Je kan Amber bereiken via:
  • e-mail: amber@flexvak.nl;
  • telefonisch: 033-2022288;
  • of via het inschrijfformulier aan de rechterkant.

Flexvak Services
Wij zijn op zoek naar jou

Al jaren ervaring Persoonlijke benadering Salaris volgens CAO
Goed opgeleid personeel Flexibele vakmensen Begeleiding vanuit Flexvak Services