Boekhoudkundig medewerker Vianen

Vianen

Introductie

Voor onze opdrachtgever, een sterk groeiend transportbedrijf gevestigd in Vianen, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor 24 tot 40 uur per week.

Wat ga je doen?

 

In deze functie ben je samen met een klein team verantwoordelijk voor het uitvoeren van de gehele financiële bedrijfsadministratie en het verzorgen van de personeels- en salarisadministratie.

  • Verwerken van de maand- of kwartaaladministratie;
  • Verzorgen van diverse soorten belastingaangiften;
  • Salarisadministratie verzorgen;
  • Gegevens aanleveren voor de begroting en jaarcijfers;
  • Contact onderhouden met diverse interne en externe partijen;
  • Facturatie verzorgen;
  • Stukje debiteuren en crediteurenbeheer.

 

Wie ben jij?

  • Jij hebt een afgeronde opleiding MBO bedrijfsadministrateur niveau 4 of vergelijkbaar;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Analytisch en weet het overzicht te bewaren;
  • Je kan goed zelfstandig werken;
  • Je hebt ervaring met boekhoudprogramma’s en kan snel schakelen tussen verschillende systemen.

Wat doen wij voor jou?

 

  • Een leuke baan bij een informeel bedrijf met doorgroeimogelijkheden;
  • Een salaris tussen de €2000 en €3200 bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring en kennisniveau;
  • Reiskostenvergoeding en 8% vakantiegeld;
  • Bij deze baan kom je direct in dienst van de opdrachtgever. Je krijgt dus geen uitzendcontract.

 

Meer informatie of direct solliciteren?

    Spreekt deze functie je heel erg aan neem dan contact op met Arne. Je kan Arne bereiken via:
  • e-mail: services@flexvak.nl;
  • telefonisch: 033-2022288 of 0611054942;
  • of via het inschrijfformulier aan de rechterkant.

Flexvak Services
Wij zijn op zoek naar jou

Al jaren ervaring Persoonlijke benadering Salaris volgens CAO
Goed opgeleid personeel Flexibele vakmensen Begeleiding vanuit Flexvak Services