Allround debiteurenbeheer


Amersfoort

Introductie

Ben jij financieel administratief sterk en houd je ook van klantcontact? Dan hebben wij voor jou dé perfecte baan bij onze opdrachtgever!


Over de organisatie

Onze opdrachtgever is een ambitieuze aanbieder van energie en mobiliteits-diensten. Zij hebben door de inzet van hun gespecialiseerde IT-afdeling een innovatief service platform ontwikkeld waarmee rechtstreeks (groene) energielevering wordt gerealiseerd vanaf de bron tot aan de consument en bedrijven. Daarnaast bedenken en leveren zij slimme oplossingen die inspelen op duurzame en groene mobiliteit, zoals abonnementen waarmee een elektrische leaseauto in heel Europa kan worden opgeladen, waarna de rekening rechtstreeks naar de werkgever gaat.

Je gaat deel uitmaken van het team Debiteuren, samen met het team ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige en efficiënte verwerking van klantbetalingen. Draag je zorg dat achterstallige schulden zo snel mogelijk worden teruggevorderd binnen overeengekomen kredietcontroleprocessen en dat transacties met klanten uitgevoerd worden op een professionele en efficiënte manier. Als medewerker Debiteurenbeheer sta je dagelijks in contact met je klanten en zoek je naar oplossingen voor problemen. Je monitort betalingstermijnen, signaleert wanneer zaken stagneren en neemt actie daar waar nodig. Verder wordt er van jou verwacht dat je mee gaat denken en helpen om de processen verder te optimaliseren en automatiseren. Met jouw kennis en ervaring speel je hierin een belangrijke rol en zijn je ideeën meer dan welkom!


Wat ga je doen?

  • Beheren van de debiteurenportefeuille, inclusief treffen van betalingsregelingen;
  • De correspondentie inzake betaalprocedures (herinneringen, aanmaningen, enz.);
  • Het onderhouden van contacten met debiteuren, opdrachtgevers en derden;
  • Verzorgen van administratieve werkzaamheden, zoals het verwerken van afspraken met debiteuren in het systeem;
  • Werken in teamverband in een dynamische omgeving;
  • Het verrichten van overige algemeen voorkomende werkzaamheden;
  • Bijdrage leveren aan procesverbetering;
  • Creëren, controleren, en beoordelen van betalingsoverzichten.

Wie ben jij?

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 niveau bedrijfsadministratie opleiding;
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring;
  • Goede kennis van Excel en Word is een pré;
  • Beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, overtuigingskracht en kunt je zowel in het Nederlands als Engels goed verwoorden;
  • Heeft aantoonbare ervaring op het gebied van debiteurenadministratie;
  • Je bent accuraat, analytisch en resultaatgericht;
  • Snelheid, je bent gewend aan deadlines;
  • Een natuurlijke flair.

Wat doen wij voor jou?

  • Een startsalaris tussen de €2500,- en €3000,- per maand o.b.v. 40 uur per week;
  • Een functie voor 32 tot 40 uur;
  • Een werkplek in een modern, pas gerenoveerd kantoor direct naast Station Amersfoort;
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • Een laptop van de zaak;
  • De mogelijkheid om dagelijks op kantoor te genieten van onze uitgebreide gezamenlijke lunch.

Meer informatie of direct solliciteren?

    Spreekt deze functie je heel erg aan neem dan contact op met Arne. Je kan Arne bereiken via:
  • e-mail: services@flexvak.nl;
  • telefonisch: 033-2022288 of 0611054942;
  • of via het inschrijfformulier aan de rechterkant.

Flexvak Services
Wij zijn op zoek naar jou

Al jaren ervaring Persoonlijke benadering Salaris volgens CAO
Goed opgeleid personeel Flexibele vakmensen Begeleiding vanuit Flexvak Services