Aftersales medewerker Rotterdam


Rotterdam

Introductie

Ben jij klantgericht ingesteld en heb je interesse in de verduurzaming van ons mooie land? Dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou!

Over de organisatie

Onze opdrachtgever is een ambitieuze aanbieder van energie en mobiliteits-diensten. Zij hebben door de inzet van hun gespecialiseerde IT-afdeling een innovatief service platform ontwikkeld waarmee rechtstreeks (groene) energielevering wordt gerealiseerd vanaf de bron tot aan de consument en bedrijven. Daarnaast bedenken en leveren zij slimme oplossingen die inspelen op duurzame en groene mobiliteit, zoals abonnementen waarmee een elektrische leaseauto in heel Europa kan worden opgeladen, waarna de rekening rechtstreeks naar de werkgever gaat.

Wat ga je doen?

  • Samen met je team beheer je de e-mail inbox en beantwoordt je vragen die klanten stellen nadat de installatie van de laadpaal is afgerond;
  • Jij en je team staan klaar voor inkomende telefoongesprekken, hierbij zorg je ervoor dat klanten efficiënt geholpen worden met hun problemen;
  • Je lost cases op die op afstand opgelost kunnen worden, voor cases die terplekke moeten worden opgelost plan je een serviceteam in;
  • Je helpt klanten met het aanvragen van hun BTW teruggave en ondersteunt wanneer dat nodig is;
  • Je helpt klanten met hun factuurvragen;
  • Wanneer klanten recht hebben op compensatie zorg jij ervoor dat ze gecompenseerd worden;
  • Je helpt bij het proactief zoeken van storingen zodat klanten geholpen kunnen worden voordat er een probleem ontstaat.

Wie ben jij?

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Relevante technische kennis is een pré;
  • Relevante werkervaring is een pré;
  • Je bent een multitasker, betrouwbaar en oplossingsgericht;
  • Je bent klantgericht ingesteld en je bent empathisch;
  • Je bent ambitieus, je krijgt bij onze opdrachtgever de kans om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien.

Wat doen wij voor jou?

  • Een startsalaris tussen de €2200,- en €2700,- per maand o.b.v. 40 uur per week;
  • Een functie voor 32 tot 40 uur;
  • Een werkplek in een mooi kantoor op loopafstand van Rotterdam Centraal;
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • Korting op alle producten van onze opdrachtgever;
  • Lukt het niet om naar kantoor te komen? Of mag dit niet naar aanleiding van de regelgeving? Dan verzorgt onze opdrachtgever een volledig voor jou ingerichte thuiswerkplek; van bureau(stoel) tot laptop tot schermen;
  • Je komt bij deze vacature direct in dienst bij onze opdrachtgever.

Meer informatie of direct solliciteren?

    Spreekt deze functie je heel erg aan neem dan contact op met Arne. Je kan Arne bereiken via:
  • e-mail: services@flexvak.nl;
  • telefonisch: 033-2022288 of 0611054942;
  • of via het inschrijfformulier aan de rechterkant.

Flexvak Services
Wij zijn op zoek naar jou

Al jaren ervaring Persoonlijke benadering Salaris volgens CAO
Goed opgeleid personeel Flexibele vakmensen Begeleiding vanuit Flexvak Services