Administratief commercieel medewerker binnendienst Hilversum


Hilversum

Introductie

Als technisch commercieel medewerker op de binnendienst ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van het hele order proces van order bevestiging tot levering. Daarnaast ondersteun je de sales en marketing organisatie met product- en service informatie en ben je in contact met de klanten voor zowel technisch als commercieel advies.


Over de organisatie

Onze opdrachtgever is een van ‘s werelds grootste fabrikanten van technische tapes en zelfklevende systeemoplossingen (meer dan 7.000 producten) voor zowel industriële en professionele klanten als consumenten).


Wat ga je doen?

Klant order management

  • Beheren van het volledige order verwerkingsproces met de follow up;
  • Onderhouden van de customer- en product masterdata;
  • Monitoren van de customer portfolio (controleren van de beschikbare voorraad);
  • Onderhouden van de prijzen en condities;
  • Veelvuldig communiceren met de vervoerders, betreffende zendingen;
  • Afhandelen van het volledige klachtenproces met de follow-up en corrigerende maatregelen.

Commerciële ondersteuning

  • Actief beheren van een eigen klantengroep;
  • Je luister naar de vragen van de klanten en gaat op zoek naar de beste oplossing om je klant een maximale dienstverlening te garanderen;
  • Je werkt nauw samen met de vertegenwoordigers om de klanten zo snel mogelijk verder te helpen;
  • Met jouw commercieel talent bouw je duurzame klantenrelaties op.

Ondersteuning nieuwe versie SAP

  • Je helpt mee met de cleansing van data uit het oude systeem SAP;
  • In een 2de fase help je mee aan het uitvoeren van testen in het nieuwe versie van SAP.

Wie ben jij?

  • Je hebt een positieve instelling en bent probleemoplossend;
  • Je bent overtuigend, commercieel en resultaatgericht;
  • Je bent flexibel, aanpassen aan snelle opeenvolgende veranderingen zijn geen probleem voor jou;
  • Ervaring met het werken op een customer service en kennis van SAP zijn een sterke pré;
  • Je werkt graag met cijfers en je hebt een vlotte beheersing van MS Office;
  • Je hebt een goede kennis van Excel;
  • Je beheerst de Nederlandse/Franse taal volledig, de Engelse taal is goed (Duits is een pré) en je hebt minimaal een opleiding secundair onderwijs.

Wat doen wij voor jou?

  • Een baan voor 32 tot 40 uur per week in Hilversum;
  • Salaris tussen de €2500 en €3200 o.b.v. 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Bij goed functioneren kan je op termijn in vaste dienst bij de opdrachtgever.

Meer informatie of direct solliciteren?

    Spreekt deze functie je heel erg aan neem dan contact op met Arne. Je kan Arne bereiken via:
  • e-mail: services@flexvak.nl;
  • telefonisch: 033-2022288 of 0611054942;
  • of via het inschrijfformulier aan de rechterkant.

Flexvak Services
Wij zijn op zoek naar jou

Al jaren ervaring Persoonlijke benadering Salaris volgens CAO
Goed opgeleid personeel Flexibele vakmensen Begeleiding vanuit Flexvak Services