Heb jij affiniteit met autoschade en werk je graag online? Stel jij de klant altijd centraal en ben je flexibel inzetbaar? Dan zijn we voor onze opdrachtgever op zoek naar jou! Zij bieden je de uitdaging om ons online-salesteam te versterken binnen een snel groeiende organisatie met een gemotiveerd team van enthousiaste collega’s.
Al meer dan 70 jaar is onze opdrachtgever actief in de mobiliteitswereld. Dit familiebedrijf is inmiddels uitgegroeid tot de grootste mobiliteitsorganisatie van de Benelux. Hierin draait het al lang niet alleen meer om auto's verkopen en onderhouden. Klanten kunnen inmiddels voor heel het mobiliteitspakket terecht bij onze opdrachtgever. Van aanschaf tot reparatie en van een leasecontract tot autodelen, zij hebben alles in huis en onder één dak. Hiermee is onze opdrachtgever ook dé werkgever binnen de automotive-branche. Iedereen met een passie voor commercie, techniek, creativiteit en natuurlijk servicegerichtheid past bij de groep.
Als klantenservice medewerker ga je aan de slag op ons klantcontactcentrum in Waalwijk. Jij bent het visite kaartje en als eerste aanspreekpunt van het bedrijf wordt jij benaderd met de meest uiteenlopende vragen. Je staat de klanten vriendelijk en professioneel te woord en helpt ze verder door intern acties uit te zetten en actief mee te denken zodat de klant de service kan krijgen die hij verdient. Om je verder een idee te geven over de werkzaamheden kun je denken aan:
Onze opdrachtgever biedt een professionele, moderne werkomgeving met een fijne werksfeer. Je gaat werken in een gezellig, informeel en gedreven team. Wij hebben goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast heb je bij onze opdrachtgever ruime mogelijkheid voor opleiding en training, zo zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden.
Spreekt deze functie je heel erg aan neem dan contact op met Roman. Je kan Roman bereiken via:
Van Boetzelaerlaan 24D
3828 NS Hoogland